Óriási botrány! Ukrajna szállíthatott rakétákat Kim Jong un-nak! Észak-Korea rakétasikere egy ukrán üzemhez kötődik, mondják vizsgálók”. - ALTERNATÍV HÍREK

Óriási botrány! Ukrajna szállíthatott rakétákat Kim Jong un-nak! Észak-Korea rakétasikere egy ukrán üzemhez kötődik, mondják vizsgálók”.

Share This

Riadt és heves tagadást váltott ki ukrán részről az a vád, amely a New York Times tegnapi számában jelent meg ezzel a címmel: „Észak-Korea rakétasikere egy ukrán üzemhez kötődik, mondják vizsgálók”.

A New York Times egy hétfőn megjelent, a londoni székhelyű Nemzetközi Stratégiai Tanulmányok Intézetéből kikerült szakértői elemzésre és bizalmas amerikai hírszerzői információkra hivatkozva több mint hat nyomtatott oldal terjedelmű cikkben számolt be arról, hogy
Észak-Korea sikere egy olyan interkontinentális rakéta tesztelésében, amely elérheti az Egyesült Államokat, úgy volt lehetséges, hogy feketén vásároltak rakétamotorokat feltehetőleg egy olyan ukrán gyárból,a melynek „történelmi kapcsolatai” vannak orosz rakétaprogramhoz.

Poroshenko ukrán elnök 2014-ben tett látogatást a Yuzhmash erőműben Dnipro-ban.
Kijevet a vád rendkívül feldühítette, tudósított róla magyar idő szerint ma hajnalban a Russia Today nevű orosz globális tévéállomás angol nyelvű szolgálata.
Idézi Alekszandr Turcsinovot, az ukrán Nemzetbiztonsági és Védelmi Tanács titkárát, aki kijelentette: Kijev „minden esetben teljesíti a nemzetközi kötelezettségét” és hogy Ukrajnában egyetlen gyártó vállalat nincs kapcsolatban Phenjannal”.

A jelentésre az ukrán állami űrhivatal is válaszolt, amely jelentésében „alaptalannak” nevez minden olyan vádat, miszerint ukrán ügynökségek hozzájárultak volna észak-Korea ballisztikus rakétaprogramjához.
A rakétamotorok átadásában megnevezett Juzsmas ukrán üzem hivatalos honlapján angol nyelvű szövegben közölte, a „szakértői” (idézőjel az eredeti Juzsmas-nyilatkozatban) jelentés feltételezésének nincs köze a valósághoz.

Hozzátette: „őszinte sajnálatát” fejezi ki a New York Times „provokatív” cikke miatt, amely inkompetens „szakértői” véleményen alapul.

A Sputnik News orosz hírügynökség német nyelvű szolgálata ezzel a címmel tudósít az esetről: „Kijev állítólagos fegyverszállítása Észak-Koreának: Timosenkó már bűnösöket nevez meg”.
Érdemes azt is megjegyezni, hogy az egyik legnagyobb magyar kamupropaganda hírhamisító portál, az Index, a fenti eseményeket úgy hamisította meg, hogy cikkét ezzel a címmel hozta le (természetesen szándékosan) :
Forrás: New York Times / RT News

(SBG Buddha - VilagHelyzete.com
)
◢ BLOG: VilagHelyzete.com)
◢ Youtube-csatorna: VilagHelyzeteTV

◢ Legnagyobb FB-oldal: https://www.facebook.com/AWAKENINGtheWORLD
◢ Párhuzamosan futó FB-oldal (az előző törlése esetére) : https://www.facebook.com/VilagHelyzete
◢ FB-oldal 'vész' esetére: https://www.facebook.com/VilagHelyzeteBlog
◢ Azonnali Alternatív VilagHelyzete hírek: http://alternativhirek.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide írhattok bármilyen üzenetet és hozzászólást!

Címkék - Témák - Helyszínek - Személyek

VilagHelyzete 10 másodperces COUB-videók - Európa 2025

VilagHelyzete Flickr Képalbum

Illuminati szexuális erőszaktevők és bűnöző bábok
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oldalak